#Post Title #Post Title #Post Title

Az angol karácsony 3 pillére - harmadik rész

A szaloncukor igazi hungarikum, sehol a világon nem díszítenek fát ezzel az édességgel. Ezért is lepődtem meg tavaly, amikor felfedeztem, hogy errefelé minden boltban lehet kapni valamit, ami épp így néz ki. Csak épp sokkal nagyobb. És nem is cukor van benne. A pudding és a zokni után jöjjön hát a crackerek világa.

Tavaly, amikor ajándékot válogattam a hazaiaknak, kifejezetten figyeltem rá, hogy csupa olyan dolgot vigyek haza, ami Magyarországon nincs. Vettem is hát egy csomó óriás szaloncukrot, ami azért a csomagolásnál elég komoly tévedésnek bizonyult, hiszen a nagy része levegő, és nagyon kell figyelni rá, nehogy összenyomódjon. Ráadásul tényleg csak pár pillanatnyi poén.
A cracker ugyanis úgy működik, hogy két ember megfogja a két végét és erősen meghúzza. Az ekkor durran egyet és szétszakad. Benne pedig a világ leggagyibb ajándékai vannak. Műanyag vonalzó, kisfésű, kulcstartó, mobil telefon fityegő, mérőszalag - csupa filléres kínai gagyi, ami nemhogy két perccel később, de már abban a pillanatban sem kell senkinek.
De a crackerben nem is az ajándék a legjobb, hanem az, hogy van hozzá egy papírkorona és egy vicc is. Az angolok hát karácsonykor ezt a papírkoronát hordják (a jó ég tudja miért, de vicces) és lelkesen olvassák az unalomig ismert favicceket. Merthogy persze ugyanazok ismétlődnek minden évben.
Bemásolok ide néhányat, hátha van, aki szereti az angol humort. Főleg szóviccek, ezért eléggé lefordíthatatlanok, de alap angoltudással már érdemes beleolvasni.
What does Santa suffer from if he gets stuck in a chimney?
Claustrophobia!

Why does Santa have three gardens?
So he can 'ho ho ho'!

What kind of motorbike does Santa ride?
A Holly Davidson!

What's worse than Rudolph with a runny nose?
Frosty the snowman with a hot flush!

Why did the turkey cross the road?
Because he wasn't chicken!

What did Adam say on the day before Christmas?
It's Christmas, Eve!

A crackerben amúgy nekem az tetszik a legjobban, hogy ezerféle van - színben, nagyságban óriási a választék. Van méteres nagy is, és van olyan is, amiből nem gagyi ajándékok esnek ki, hanem szép ezüstékszerek.
Nekem egyébként tetszenek, mert szerintem jól mutatnak az ünnepi asztalon elszórva, így már vettem pár dobozzal. A gyerekeknek élvezik, és az egyfontosban hatot tesznek egy dobozba. Vétek lenne kihagyni...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...